Dotyczy projektu nr POIG.08.03.00-02-185/11 pt. ”Informatyzacja gminy Prusice jako sposób na przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu” oraz projektu nr POIG.08.03.00-02-141/12 pt. ”Informatyzacja gminy Prusice jako sposób na przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu- etap II”
Realizator projektu informuje, iż okres trwałości Państwa umowy- projektu etap I zakończył się w dniu 26.04.2021r natomiast etap II- 19.07.2021r. Wobec czego informujemy, że w przypadku szkody, awarii sprzętu komputerowego lub brakiem połączenia internetowego naprawa bądź przywrócenie połączenia internetowego leży w Państwa zakresie. Realizator projektu nie przyjmuje zgłoszeń o braku połączenia z internetem i nie pokrywa kosztów naprawy.
Firma lokalna, która świadczyła usługi naprawy sprzętu komputerowego, przywrócenia połączenia z Internetem znajduje się na terenie naszej gminy. Jeżeli chcieliby Państwo skorzystać z ich usług prosimy o kontakt w celu udostępnienia danych: 71 312 62 24 wew. 36 lub 82.
Urząd Miejski w Prusicach
Rynek 1, 55-110 Prusice
tel.: +48 71 312-62-24; 312-62-31
faks: +48 71 312-62-29
e-mail:
www: prusice.pl
NIP: 915-160-37-58
REGON: 931935106
Poniedziałek: 7.30 - 15.30
Wtorek: 7.30 - 15.30
Środa: 7.30 - 17.30
Czwartek: 7.30 - 15.30
Piątek: 7.30 - 15.30
Strona używa plików cookies w celu poprawnego korzystania z serwisu.
Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia.
Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.
Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody.
Dowiedz się więcej o tym, jak używamy plików cookies z .