Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego wspólnie z organizacjami działającymi na rzecz rolnictwa oraz Kołami Gospodyń Wiejskich organizuje "Prezentację Tradycyjnych Stołów Wigilijnych". Prezentacja rozpocznie się 17 grudnia 2022 roku o godzinie 12:00 w Galerii Nowy Rynek w Jeleniej Górze, ul. Podwale 25.
Celem tego wydarzenia jest kultywowanie tradycji i zwyczajów związanych z okresem Świąt Bożego Narodzenia przez m.in. zaprezentowanie świątecznych potraw i wypieków, występy zespołów ludowych, promowanie i sprzedaż rękodzieła charakterystycznego dla mieszkańców obszarów wiejskich naszego regionu. Podstawowe warunki udziału w konkursie: 1. Uczestnikiem Prezentacji może być każde koło gospodyń wiejskich, z terenu województwa dolnośląskiego. 2. Z terenu jednego powiatu może być zgłoszone jedno koło gospodyń wiejskich. Decyduje kolejność zgłoszeń do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego. 3. Dopuszcza się możliwość udziału więcej niż jednego koła gospodyń wiejskich z jednego powiatu w sytuacji, gdy przesłane zgłoszenia nie będą przekraczały maksymalnej liczby zgłoszeń w „Prezentacji Tradycyjnych Stołów Wigilijnych”. 4. Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest przesłanie wypełnionej, wydrukowanej i podpisanej karty zgłoszenia uczestnictwa na adres Urząd Marszałkowski Województw Dolnośląskiego, Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław, z dopiskiem „Prezentacja Tradycyjnych Stołów Wigilijnych” lub skan wypełnionej karty zgłoszenia uczestnictwa za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: patrycja.stec@dolnyslask.pl do 12 grudnia 2022 roku. 5. Wszyscy uczestnicy konkursu otrzymają pamiątkowe dyplomy oraz upominki.
W przypadku pytań i wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny 71 770 44 69 lub mailowy patrycja.stec@dolnyslask.pl.